Εκπαιδευτική Αξιολόγηση.
Σύγχρονες θεωρητικές προσεγγίσεις και πρακτικές εφαρμογές

Στο παρόν σύγγραμμα παρουσιάζονται οι απόψεις επιφανών Ελλήνων πανεπιστημιακών αλλά και νέων ερευνητών που ασχολούνται με το αντικείμενο της εκπαιδευτικής αξιολόγησης.

Κεντρικός άξονας των άρθρων που περιλαμβάνονται στο συλλογικό αυτό έργο είναι ο ρόλος της αξιολόγησης ως μέσου ποιοτικής αναβάθμισης της εκπαίδευσης στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Ο συλλογικός τόμος διαρθρώνεται σε ενότητες οι οποίες περιλαμβάνουν μελέτες που εξετάζουν διάφορες πτυχές της εκπαιδευτικής αξιολόγησης , όπως η αξιολόγηση των διδασκομένων, των εκπαιδευτικών, των στελεχών της εκπαίδευσης, των προγραμμάτων σπουδών, των βιβλίων.

Παράλληλα, όμως, εξετάζονται και άλλα σημαντικά ζητήματα, όπως είναι οι κοινωνικές διαστάσεις της αξιολόγησης, η ιστορική αναφορά στις προσπάθειες εφαρμογής της στη χώρα μας, ο διοικητισμός στην υπηρεσία του εκπαιδευτικού λαϊκισμού, η εφαρμογή της αξιολόγησης στα πρότυπα και στα πειραματικά σχολεία, η «χρονοκαθυστέρηση» όσον αφορά τη λήψη πτυχίου από μερίδα φοιτητών, οι διαφορές μεταξύ έρευνας και αξιολόγησης στην εκπαίδευση, η αξιολογική έρευνα στον τομέα των σχολικών βιβλίων και των προγραμμάτων σπουδών και η αξιολόγηση της καλλιτεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.

Όλα τα άρθρα, που πραγματεύονται τα θέματα αυτά, παρουσιάζουν σημαντικό ενδιαφέρον τόσο για το σύνολο των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων όσο και για τους πολίτες που επιθυμούν να ενημερωθούν για κρίσιμα κοινωνικο-εκπαιδευτικά ζητήματα.

ekpaideutikh-axiologhsh-theoritikes-proseggiseis
Λεπτομέρειες για το βιβλίο
Κωδικός ISBN
978-960-602-406-1
Κωδικός Ευδόξου
122089420​
Συγγραφείς
Αναστασία Παπαδοπούλου
Αθηνά Χαλκιαδάκη
Έτος Έκδοσης
2023
Βιβλιοδεσία
Μαλακό εξώφυλλο
Διαστάσεις
17 x 24
Σελίδες
352
Scroll to Top